zondag 14 december 2014

Nagellak tag

Hé guys and girls.
Vandaag ga ik de nagellak tag doen. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
68, Ik heb ze vandaag geteld. Ik gebruik de meeste bijna nooit maar toch wil ik wel veel keuze hebben. Ik probeer niet zoveel lakjes meer te kopen mar dit blijft moeilijk als er zoveel leuke kleuren zijn die ik nog niet heb.
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Hema. Ik heb er ongeveer 15 en blijf ze maar kopen. Het is een goede kwaliteit en als je een speciaal kleurtje nodig hebt voor een feestje of een nailart koop ik meestal een goedkoop lakje bij de Hema. Ze hebben nu ook nagellakjes met mooie effecten en topcoats met caviar. Het enige wat ik hier verder nog over te zeggen heb is: HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Oranje, Ik draag deze kleur echt alleen met Koningsdag maar elk jaar koop ik een nieuwe omdat ik die van vorig jaar alweer kwijt ben. Eigenlijk is dit echt geldverspilling maar nu heb ik wel veel keuze. Onderhand heb ik dus 11 oranje lakjes die ik maar 1x per jaar draag! Hieronder de merken waarvan ik oranje nagellak heb:
- Koh - 125 Dutch
- Essie's - Roarrrrange
- Max factor - 25 Bright orange
- Guylond (set van 5)- Bij de Makro gekocht
- Paris memories - Oranje
- Hema - Quick & Go oranje
- Nyc - #224 Times Square

4. Zijn er kleuren/finishes/effects die je niet bezit?
Ik heb alle kleuren die ik wil hebben maar er zijn nog wel veel nagellakjes met effecten die ik graag zouw illen hebben. Crack nagellak, Caviar nagellak en nog veel meer.... Hieronder een paar mooie die ik nog graag wil hebben:
Essie - On a silver platter - Pearlescent gold with holographic violet glitter.
Essie - Nothing else metals - A carefree lavender metallic.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Essie - Sand tropez 
Essie - Laquered up 
Chanel Quartz 525 
Dior - Roze uit birds of Paradise doosje 002
Dit zijn kleuren die wat mij betreft overal bij kunnen en altijd classy staan, wat je er ook bij draagt.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Bithun - Paars 
Paris memories - Orange 
Essence color en go - 113 Do you speak love?
Max en more - Topcoat 
Base coat - Miss helen
7. Gebruik je een basecoat?
Meestal van Essie's. Vooral als het een donkere kleur is gebruik ik een basecoat om verkleuring te verkomen. Ook als ik geen nagellak draag gebruik ik meestal wel een basecoat omdat dit er toch wat verzorgder uitziet.
Essie - First base base coat - Color adhesive + primer
8. Gebruik je een topcoat?
Ja igenlijk altijd wel, gewoon omdat mijn nagellak dan veel beter blijft zitten. Zelf gebruik ik altijd no chips ahead van Essie.
9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Crème
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
2. Eigenlijk heeft mijn moeder ze gekocht mar we delen onze stash. Dus ze zijn ook van mij. De lakjes die we hebben gekocht zijn:
Chanel vertigo 563 = donkerbruin
Chanel orage 631 = donkerblauw
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden. Zie jullie snel weer!
V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten